niedziela, 2 października 2011

Kurtyna w górę



Zostałam poproszona o zrobienie kartki dla bliżej mi nieznanej Tereski pracującej w teatrze i kochającej kwiaty. Tego samego dnia weszłam na nowo otwarty portal Skrapujących Polek i znalazłam wyzwanie kartkowe... i inspiracje :) No i tak jakoś sam z siebie wyszedł mi lift Kobens




A ponieważ zawiera ona brąz, czerwień, zieleń i żółć zgłaszam ją na wyzwanie HopmArtu.
Leci też na pierwsze Polkowe wyzwanie.
I jeszcze Stamptacular Sunday Challenge PHOTO Inspiration!...







Papiery ze scrap.com... ale nie wiem co to - nabytki ze skrapowiska :) Bilecik z kobitką też, kwiatki z empiku pokolorowane distressami i zembosowane przezroczystym pudrem.



Muszę lecieć bo dziecina domaga się uwagi... :D

5 komentarzy:

  1. Świetnie wyszła ta kurtyna!I kwiatki są :D Wyglądają jak zroszone - super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. thank you for joining us at Stamptacular Sunday, I love your colour choices and the flower and all the shimmer is awesome, hugs, martina

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna karteczka - super pomysł.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a great card you made! I love the flowers so much. Did you make them yourself?
    Thank you for joining us at Stamptacular sunday and I wish you luck with the challenge.

    Hugs,
    Heleen

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow Some lovely colores!!

    Thank you for joining us at Stamptacular Sunday Challenge!! Hope to see you in this week`s Distressing Challenge :)

    Hugs Tine

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D