czwartek, 6 grudnia 2012

I'm dreaming of a white Christmas...


znów mnie napadło :) jak to z ATeCiakami bywa...
kiedy rano oglądałam temat na Polkach nie przemówił do mnie... a teraz już miałam zamykać komputer i do łóżeczka... a tu nagle milion skojarzeń :D no i znów jest północ, ech...

kartka jest? jest. świąteczna jest? jest. nawet o białych świętach... i w dodatku to wcale nie jest kartka tylko list do Świętego (a jakże) Mikołaja :) więc zgłaszam hurtowo, choć z dużym przymrużeniem oka na:
święta, święta pełną parą do Magicznej Kartki :)
list do świętego Mikołaja do scrapki wyzwaniowo
so, this is christmas do Deep Ocean Challenge
christmas do Everybody Art Challenge 

I z tego wszystkiego wyszedł mi basen północny... heheh
Może Mikołaj lubi się kąpać :D
stempelki Artemio i Papermanii, cała gama distressów i archival oczywiście :)

Mikołajkowo życzę Wam wszystkiego białego i ciepłego :)

4 komentarze:

  1. Super!W sam raz Mikołajkowo:)
    Heh - no ciepło to dziś szczególnie jest :P idealnie na basen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wonderful christmas card !!Thanks for joining in our EAC challenge.
    big hugs
    Tina46

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D