wtorek, 12 marca 2013

energetycznie...


tym razem w Collage Caffe pijemy kawę, to druga rzecz bez której nie mogę żyć :) Co rano szum ekspresu i zapach kawy nastraja mnie na cały dzień :)
Może powinnam trochę spokojniej wpaść w brązy, ale tworzenie tagu zbiegło się ze Skrapowiskiem, pięknym słonecznym początkiem marca i energetycznym wyzwaniem 3rdEye.



Po mixmediowych szaleństwach na make&take z 13Arts spodobało mi się paćkanie :) tag wygląda na nieco sterany życiem :D a to za sprawą jeszcze jednego wyzwania - Craft4You - nadgryzione zębem czasu.





Zaczęłam od zmieszania żółtego, czerwonego i brązowego tuszu 13Arts (przepiękne kolory!!!) i to była baza, później w celu jeszcze większego starzenia i zniszczenia wtarłam brązowy distress w brzegi i wykorzystałam maskę i gesso do zrobienia chlapów i plam. Jeszcze przedarcia, trochę brokatu... i stemple oczywiście Music-Keiserkraft i nówka nabyte na Skrapowisku Dryszkowe kwiatuszki, ach jeszcze alfabet ten i ten.





Tag leci do Cebulki :)
mam nadzieję, że się spodoba :)





7 komentarzy:

  1. I teraz muszę iść kawę zrobić, bo właśnie poczułam się nienastrojona ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow! Ale namixedmediowałaś! Kolory mi się podobają bardzo i nawet ten malutki przywiędły kwiatuszek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. a jednak udało się coś pobrudzić! i jak cudnie wyszło! Ev ma rację - idę na kawę! taki tag bardzo nastraja kawowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest! Cudownie kawowy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się efekt jaki uzyskałaś przy pomocy tuszu ;) No i te ciepłe kolorki :D Genialny tag :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszelio, przecudny tag! Podziwiałam go już w Collage Cafe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu 3rd Eye :D
    Super praca z tłem:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D