wtorek, 24 maja 2016

głupie wszystkie ptaki!

rzekła sowa...
Tym razem za sprawą ArtGrupy ATC na tapecie Fredro :) Temat: oko. Kiedyś miałam plan, żeby zrobić cykl ilustracji do bajeczek dla dzieci - oczywiście w ulubionym formacie :)










Bazą do mojej sówki jest ulotka, która zahipnotyzowała mnie parę lat temu w hotelu w Schweinfurcie... leżała i czekała na lepsze czasy.
Potraktowałam ją piórkami, brokatem, crackle accent i black&white accents.











Rzadko zdarza mi się popełnić więcej kopii ATC, nie umiem ich robić taśmowo - każdy jest robiony oddzielnie od Ado Z, więc rzadko biorę teraz udział w wymianach... teraz się udało.
Oczyska są dwa i jedno już zasiliło kolekcję
                             Maj :)
 Dziękuję pięknie za przyjęcie zaproszenia i cudnego ATeCiaka




Dla It's just fan: praca dla dziecka

9 komentarzy:

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D