niedziela, 3 marca 2013

dłubanina :)


Po raz pierwszy udało mi się wydłubać sobie identyfikator na Skrapowisko, niestety tym razem nie było konkursu :( ech, biednemu to zawsze wiatr w oczy. Za to podrzucę mojego ATeCiaczka - bo format oczywiście zachowany do Kwiatu Dolnośląskiego - wizytówka marzeń oraz Silesian Craft na wyzwanie niebanalne, w którym należy użyć głównie papieru wizytówkowego i nożyka...




ja dodałam jeszcze stempel ze starego asortymentu Scrappo (border z tym wzorem)- tworzący morskie bąbelkowe tło i En Francais Primy, distressy i crackle accent




 


Jako broszka prezentowała się pięknie :)



(zdjęcie: Siostra Sza :) dziękuję)

17 komentarzy:

  1. Genialny! Kolory i kształt tej muszli obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci - Szacun!
    To naprawdę cudny ateciak!
    I nawet gdybym nie wiedziała ,kto go robił(i nie widziała napisu), kojarzyłby mi się tylko z Toba!
    Gratuluję wystawy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby był konkurs na identyfikator, to zająłby 1 miejsce, na 100%:)
    Świetny jest od A do Z Muszeliowy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj na żywo prezentował się cudownie;) Dziękuję za zalinkowanie do Scrappo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest ! dzięki za udział w wyzwaniu KD!

    OdpowiedzUsuń
  6. Identyfikator już z baardzo daleka kusił swoim pięknem. Mam nadzieję, że następnym razem przyjadę bardziej przygotowana i będę miała więcej śmiałości, żeby się zachwycić na żywo :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszelio wyczarowałaś cudo! Wizytówka jest piękna, kolory, wzór faktycznie Muszeliowe :). Dłubać musiałaś długo, ale było warto, gdyż robi wrażenie:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycałam się już na zdjęciach z wystawy, a teraz pokazałaś w całej krasie :) Przepiękny jest, kolory zachwycające - i ta precyzja wykonania, mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuję, że nie przyjrzałam się z bliska, rewelacyjny ateciak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Identyfikator wyszedł świetnie. Obejrzałam też inne prace, podoba mi się Twój styl. Zostaję na dłużej, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny był!! WIDZIAŁAM!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko i córko, widziałam, ale do głowy mi nie przyszło, że dłubany nożykiem... Przepiękny! absolutnie! wygrałby w cuglach gdyby konkurs był!:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pełen podziw! I właśnie takie cudnie dłubane prace uwielbiam,wspaniała wizytówka kochana!Dziekuje za udzial w wyzwaniu Silesian Craft:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne, pomysłowe prace!! Identyfikator niesamowity;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ... odjęło mi mowę, ale Ty przecież to wiesz :) dziękuję w imieniu Scrappo za inspirowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D