poniedziałek, 22 maja 2017

jak to w maju...

 komunie, ale tym razem dotknęło mnie to osobiście :) Moja chrześnica wystąpiła w roli głównej, a ja musiałam stanąć na wysokości zadania :)


Pastelowo, delikatnie... Papiery UHK i odrobina papieru czerpanego, tekturka leciutko pozłocona suchym pędzlem, chyba się podobało.
Prezenty też prezentowały się godnie :)













...i Zu przystroiłam, żeby pasowała do całości :D


Znalazłam trzy odpowiednie wyzwania, więc wrzucam:

123 Scrapuj Ty monochromatycznie z tekturką












Kwiat Dolnośląski komunijne wyzwanie majowe











Studio 75 wyzwanie #4 z odrobiną złota

4 komentarze:

  1. Przepraszam, ale tym razem muszę skomentować fryzurę - no szczęka mi opadła właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card and all in style! Love combination of pink and gold! And yes, the hair is done just fabulous! :)
    Thank you for sharing your project with us at Studio57! Hugs, Olga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) No i ta fryzurka! Urocza.
    Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu
    Ola Wu - DT Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatna w swojej prostocie
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D