wtorek, 18 kwietnia 2017

kiedy słońca brak...

zdjęcia nie wychodzą, ale czas goni. Jeszcze nie zdążyłam wkleić w karty żurnala... ale nie zanosi się na to, żebym zdążyła, więc moje drzewa bez oprawy :)
Art journal UHK  nabył trzecią stronę :)
do ścinków, gesso i stempli dodałam ptaszki z papieru ryżowego i trochę pasteli olejnych podkradzionych z szuflady Zu :)







i w dodatku pasuje jak ulał na wyzwanie ptasie trele w 123SkrapujTy

















i niech ta wiosna wreszcie przyjdzie, bo na razie za oknem śnieg.
Swoją drogą zielone drzewa w śniegu nieźle komponowałyby się w tym poście.




5 komentarzy:

  1. Liście i ptaszki <3 Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny wpis:-) Niech ta wiosna wreszcie przyjdzie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny pomysł! Jak dla mnie bardzo odkrywczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już jej wyglądam... i wyglądam z utęsknieniem. Fajny wpis. Dziękuję za udział w zabawie z 123scrapujTY:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D