piątek, 10 lutego 2012

Dla zasłużonych

Poproszono mnie o zrobienie kartek/ laurek/ dyplomów dla zasłużonych członków komitetu "olimpijskiego" :)
Wyszło tak:

Parę wieczorów zmarnowałam przyznaję, jak zwykle wszystko było na ostatnią chwilę. Zdjęcia robiłam po pierwszej w nocy - więc wybaczcie - dobre nie będą :)

To mój debiut jeśli chodzi o kartkę sztalugową. Są spore 14x18 i 16x21.Nawet całkiem nieźle wyszło.
Oprócz papieru z mapą wszystkie tła zrobiłam sama ze zwykłego papieru wizytówkowego z fakturą tkaniny używając głównie distressa Vintage Photo i stempla z craft4you.



Litery pod okienkiem wycięłam osobiście z birmaty - żeby zachować tą samą czcionkę - też  są upaćkane i ostemplowane.



Jeszcze były teczki, ale już nie zrobiłam zdjęć, bo padłam.

...a dziś już się wyśpię :D



I jeszcze jedno wpisałam się jako pierwsza na candy do Ayeedy i wiecie co?
WYGRAŁAM!!!! :D

to się nie zdarza przecież :D

4 komentarze:

  1. Ramki rewelacyjne! A literki wycięte nożykiem... nie nazwałabym tego zmarnowanymi wieczorami :D
    Co do tej wygranej...gratulacje szczęściaro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dyplomy, ileż pracy w to włożyłaś!
    Piękny ten papier z motywem mapy, a tuszowania wykonałaś po mistrzowsku! Tobie należy się dyplom!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam, że podziwiam - wycinałaś litery z beermaty?? no, zręczne masz paluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Cudowne kolory:)
    Gratuluję wygranej;)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D