czwartek, 15 sierpnia 2013

jeszcze jeden bzik :)



oprócz pisaniny, liter, liternictwa czy kaligrafii, które są moim ulubionym motywem mam jeszcze jednego fioła :) a to za sprawą mojej Mamy, która szyje... (nota bene bez Niej Zu paradowałaby goła i bosa :D :D)
tak więc rzadko jestem się w stanie oprzeć maszynom do szycia i przede wszystkim - manekinom :)
Ten stempel przeleżał u mnie chyba z rok zanim znalazłam pretekst, żeby go użyć. Jest piękny, ale jak zwykle nie doczytałam w sklepie rozmiaru... cóż :)

Wyzwanie tutorialowe w Scrappo daje fantastyczną możliwość wykorzystania takich właśnie "za dużych" stempli.

kolorowane distressami oczywiście.
a kółka wycinane ręcznie z braku różnej wielkości dziurkaczy :)

Jedno tylko mnie niezmiennie zastanawia - dlaczego tutorial trwa 5... no 10 minut, a ja się dwa dni męczę?

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na ten stempel, o niebo lepiej się prezentuje, niż motylek w tutorialu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) Świetnie się prezentują kolorowe kółka na białym tle. Pani od tutka ma wprawę dlatego jej tak szybko poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba! co za styl!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna praca i temat szycia mi bliski :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D