poniedziałek, 16 marca 2015

zimowe motyle...

czyli tęsknoty za wiosną ciąg dalszy.
Tym razem przywoływać ją będą motyle :)
Na UHKowym Winter is coming fantastycznie paprze się distressami (mustard seed, broken china, feded jeans, walnut stein, black soot... aaach cudna zabawa)
Stempel Keisercraft - uwielbiam je za wzór, jakość i cenę :)
jeszcze tylko ciut czarnego i białego markera dla podkreślenia szczegółów i gesso do popaprania sznurka.
















stemplowane wycinanki podsyłam do
Craft4you na stemplowe wariacje.
kółeczka - do Scrap Cafe na wyzwanie geometryczne
a tęsknotę za wiosną do Fifi Rifi na marcową edycję kartki z kalendarza :)

a już za tydzień Skrapowisko !!!!! ktoś się wybiera?
pozdrawiam słonecznie :)

6 komentarzy:

  1. Śliczny tag! Ogromnie podoba mi się to zestawienie kolorów i kształtów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful! Thank you for playing along to ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Optymistyczna bardzo :) Cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten tag, ale Ty tu wrzucaj zdjęcia zakładek, które zrobiłaś na Skrapowisko! W domu mogłam na spokojnie przyjrzeć się swojej i wymiękłam patrząc na precyzję wycinania :) Cieszę się, że udało mi się ją wylosować. A opakownie traktuję jak niezwykle cenny skarb - wykorzystam z pewnością! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4You.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D