piątek, 22 lipca 2011

Herbatka

Jakiś czas temu na Blogu Kreatywnym zobaczyłam pudełeczko herbaciane i... zaproszenie do wyzwania. Nie zatrzymywałam się tam dłużej, ale coś jednak zostało we mnie i kiełkowało. Później nie mogłam się doszukać oczywiście gdzie to było :) Gryzła mnie ta herbatka i w końcu zrobiłam kartkę :)
Po fakcie zauważyłam dodatkowe wymaganie - musi być użyty stempel... hmmmm w moim przypadku - z braku takowego wystąpił stempel digi. Więc jeśli naruszam zasady to proszę uprzejmie o wykluczenie, dyskwalifikację i wybaczenie, że się wcinam gdzie mnie nie proszą :D Wyjątkowo jestem bardzo zadowolona z efektu... może poza pewną ponurością, ale klimat chyba utrzymany. No dobra, dosyć tego gadania

Papiery nieopisane, więc nie wiem co to... czy Wy też tak macie, że  papierów przybywa a potem nie wiadomo gdzie kupione i w dodatku jaka to kolekcja?
Baza ze Składu, reszta chyba z Twojego ozdabiania. 

Przy okazji zapraszam do posłuchania klasyków:
Starsi Panowie w temacie herbatki :D




Alfabet musiałam zrobić sobie sama, bo Jaśnie Pan Małżonek skutecznie przypiął się do komputera z drukarką. Ponieważ jego praca wymagała skupienia, nieprzeszkadzania i spokoju i w dodatku skutkuje masełkiem do chleba, JA czytaj dobra i kochana żona :D narysowałam sobie te literki, bo oczywiście musiałam mieć je JUŻ, NATYCHMIAST. Więc są trochę krzywe i niezdarne, ale załóżmy, że to dodaje im uroku :)





W roli głównej wystąpił tu Cracle accent, którym zrobiłam ramki i postarzyłam porcelanę.
No i jeszcze odrobina brązowego distressa

...aaaaa no i kredki akwarelowe :D


Ufff... chyba przesadziłam z tekstem :)


Edit: Nie wiem czy tak można, ale kartka poleci jeszcze na wyzwanie Everybody-Art-Challenge... po prostu przewidziałam to wyzwanie :) brown/blue.


3 komentarze:

  1. Jaką ponurością - toż to Alicja co się zowie! Myślę, że mistrz Carroll padłby z zachwytu :D Zupełnie jak autorka tego komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa karteczka :D i stempel digi do kolorowania, to nadal stempel ;) cieszę się że wziełaś udział w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no.. świetnie pokolorowany stempel. CUDO! kartka bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D