sobota, 2 lipca 2011

nieuprawnione zgłoszenie :)

Znów ślubnie tym razem na zamówienie. Bardzo mi się spodobało szycie kartek, no i dostałam nowe wycinanki - te akurat skrapińcowe. Kartka w zamyśle miała wyglądać zupełnie inaczej, ale jak zwykle w trakcie pracy ewoluowała :)


i okazało się, że doskonale wpisała się w wyzwanie 22 Lemonade
Tematem dzisiejszego wyzwania jest dowolna praca oparta na 3 kolorach: ZIELONY, RÓŻOWY, FIOLETOWY + niewielka ilość kolorów neutralnych: biały, czarny, ecru...
zgłaszam się pomimo niespełnienia podstawowego warunku czyli użycia papieru, bądź stempla firmowego... ale moja skrapkowa kariera jest na tyle krótka, że nie odwiedziłam jeszcze wszystkich sklepów więc zasób przydasi i papierów mam jeszcze ograniczony.

2 komentarze:

  1. I fajnie, że się zgłosiłaś, bo kartka jest śliczna (ominie Cię tylko losowanie cytrynek). Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka!A te serduszka pomalowałaś rewelacyjnie, strasznie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D