poniedziałek, 9 maja 2016

przyjemne z pożytecznym :)

czyli zakładka do książek :)
Uwielbiam zakładki... ale warunek zawsze jest jeden - musi być płaska, bez żadnych wystających elementów...
Tym razem na bazę nakleiłam trochę różnych papierowych kształtów i nitkę, na to "nadekupażowałam" feminkę moją kwietniową dla UHK
Na rewersie paski papieru - mimo złudzenia - płasko naklejone na siebie















Na wyzwanie zakładkowe do skrapek.pl






Dodatkowym zadaniem jest polecenie książki... 
Może... "Wyjątkowy rok" Thomasa Montassera. Opowieść o maleńkiej księgarni, która na rok trafia pod opiekę bohaterki - Valerie. O prowadzeniu księgarni nie wie nic, podstawę daje jej licencjat z ekonomii, ale książki to szczególny towar nie do końca podlegający prawom rynku... Bardzo przyjemne czytadło :)

4 komentarze:

  1. Świetna ta zakładka :) i fajny efekt z tą nitką :)
    A książką mnie zaciekawiłaś. Muszę poszukać jej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna!
    Dziękuję za polecenie książki i za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D