wtorek, 13 września 2016

nietypowe ubranko...

dostał mój notes i podstawowe pisadełka. Żeby mu było cieplutko i mięciutko, żeby się nie poniszczył ma teraz filcowe ubranko :)
Początkowo miało być całe turkusowe, ale oczywiście za krótko przycięłam, więc musiałam dosztukować kawałek - akurat trafił się w kolorze nitki. 
Filc jest gruby, dwumilimetrowy, więc zielony pasek udało mi się wszyć w od spodu w grubość tkaniny tak, że wyszło bezszwowo :)
















Dodatkowo sztukowanie wzmocniłam haftowanymi serduszkami.






Głównym motywem jest sówka, na którą zachorowała ostatnio cała rodzina. Wszystko mamy w sówki.


















komplet zgłaszam do 123 Scrapuj Ty 







oraz do Diabelskiego Młyna 











3 komentarze:

  1. Świetny pomysł i super wykonanie. Notes ma bardzo wdzięczne wdzianko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplecik ! :) Dziękuję za zabawę z Diabelskim Młynem ! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita. Fantastyczne , pomysłowe i przepięknie wykonane przydasie szkolne:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D