niedziela, 1 stycznia 2012

Zimowe inczki


 Na Skrapujących Polkach pojawił się temat wymiany inchies "Zima"... natychmiast dopadłam stempli (Artemio) i w jeden wieczór machnęłam cztery maleństwa. Następnego dnia dopadły mnie wątpliwości czy aby na pewno mieszczę się w ramy wyzwaniowe.











Ale w końcu święta, Mikołaj i prezenty nieodłącznie kojarzą się z zimowym klimatem, więc zgłoszenie poszło :) Dla usprawiedliwienia bałwanek i śnieżynki też są :D










Potem długo, długo nic i wreszcie zaczęłam myśleć o opakowaniu. Stemple (cudowne, piękne, fantastyczne) ze Scrap Market miały być prezentem gwiazdkowym, ale dostałam dyspensę na ten projekt i mogłam się nimi pobawić :D Sama przyjemność.


Już wreszcie dotarły szczęśliwie do Mili.








A drugi komplet zrobiłam zamiast kartki dla Domi :)

4 komentarze:

  1. Moje są piękniejsze, zimowsze i świątecznie niespodziewańsze ;) Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A druga siostra zazdrości! Zdjęcia nie oddają cudowności tych maleństw-kolory, elementy wystające, okulary prawie jak szklane:)ach! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, następnym razem chyba zrobię jeszcze jedne :D

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł :D